Access denied due to missing subscription key. Make sure to include subscription key when making requests to an API

Hallo, We lopen tegen de volgende melding aan wanneer we verbinding maken met de API: "Access denied due to missing subscription key. Make sure to include subscription key when making requests to an API" In ons verzoek wordt wel een subscription key meegestuurd. Deze lijkt echter niet gevalideerd te worden. Ons vermoede is dat er iets mis is gegaan met het koppelen van de subscription key aan het account. Kunnen jullie ons helpen met het traceren wat er mis gaat?

Attachments

Comments

  •  
    Deze melding kan eigenlijk 2 oorzaken hebben. Of de clientkey die opgehaalt is uit de online administratie is verlopen/corrupt, of je probeert een primary of secondarykey aan te roepen die verlopen/corrupt is. Ik verwacht dat zolang je beide sleutels vervangt met nieuwe sleutels dat de melding zal verdwijnen.
    Posted by Hidden Tue, 20 Apr 2021 13:02:35 GMT
  •  
    Hallo, Bedankt voor de feedback. We hebben zojuist een nieuwe client key en daarna ook een nieuwe primary key gegenereerd. Deze waardes hebben we overgenomen maar helaas lopen we nogsteeds tegen deze foutmelding aan. Wat kunnen we nog meer doen? Groet, Omri de Hek
    Posted by Hidden Tue, 20 Apr 2021 13:22:09 GMT
  •  
    wanneer je de ontwikkeling en testkey gebruikt die begint en eindigd met a4b...........79c dan zal dat niet de oorzaak zijn, deze werkt in mijn geval wel. Dan moet het probleem of uit de clientkey komen, of in de code zelf. Mocht je daar niets uit op kunnen maken dan is het wellicht verstandiger om alle informatie die je hebt op te sturen naar partner@snelstart.nl
    Posted by Hidden Tue, 20 Apr 2021 13:30:25 GMT
  •  
    Super bedankt voor de feedback. We hebben verder zitten zoeken en bleek dat we nog brackets om de subscription key hadden staan. We kunnen nu een call doen maar krijgen zowel bij relaties als verkoop facturen Incident meldingen: object(stdClass)#12 (2) { ["Message"]=> string(28) "Incident id: 'GT1504-SX4074'" ["IncidentId"]=> string(13) "GT1504-SX4074" } object(stdClass)#13 (2) { ["Message"]=> string(28) "Incident id: 'PR3254-QW4021'" ["IncidentId"]=> string(13) "PR3254-QW4021" } Wat kunnen we doen om dit te voorkomen?
    Posted by Hidden Tue, 20 Apr 2021 15:04:40 GMT
  •  
    Ik heb de inhoud van de melding in de bijlage geplaatst. Zo te zien probeer je gebruik te maken van een filter op relatieniveau. Heb je ook al geprobeert om puur alleen de relaties/klanten op te halen via :{{url}}relaties?$filter=Relatiesoort/any(r:r eq 'klant')
    Posted by Hidden Wed, 21 Apr 2021 07:17:17 GMT


You're not signed in. Please sign-in to report an issue or post a comment.